Saturday, July 23, 2011

BeBe strecha

Už veľmi dlho som chcela vyskúšať tento nepečený zákusok. BeBe sušienky, tvaroh a banány sú mojím naj pri každej príležitosti. Dokonca aj na raňajky! Ďakujem za pripomenutie mi tohto koláčika sesternici, ktorá naštartovala všetky pozostatky z túžby po pečení, ktoré vo mne boli (aj keď tu o pečenie nejde). Rozprávanie o BeBe tvarohovej strieške ma nenechalo dlho pokojnou, a aj keď som možno poslednou v celej krajine, musela som ju skúsiť.




Strieška z BeBe sušienok
(Pečieme s Teleránom, autor: Hilda Danišová, Bratislava) 
 
asi 14 porcií

500 g obyčajného jemného tvarohu (odporúčam úplne hladký, bez hrudiek /ten som nemala/)
200 g masla (použila som Heru)
150 g práškového cukru
2 baličky BeBe sušienok (1 svetlé, 1 kakaové)
2 banány

1. Vymiešame tvaroh s cukrom a tvarohom na krém. 

2. Na kus alobalu (dlhý asi 70 cm) rozložíme sušienky- 3 rady po 7 kusov, pričom šachovnicovo striedame svetlé a kakaové. Na to rozotrieme polovicu tvarohu a znova prikryjeme rovnakým počtom sušienok, ich farbu však striedame opačne. 

3. Navrch rozotrieme zvyšný tvaroh a na stredný rad položíme za sebou 2 olúpané banány.

4. Chytíme bočné-dlhšie strany alobalu, opatrne ich nadvihneme tak, aby sa bočné rady sušienok spojili a vytvorili striešku, a dáme do chladničky stuhnúť.

Podávame kedykoľvek, napríklad aj na raňajky (ako v mojom prípade).















4 comments:

  1. Jednoducha, ale pritom skvela mnamka

    ReplyDelete
  2. takéto maškrty sú najlepšie ... rýchlo urobené, ešte rýchlejšie zjedené :)

    ReplyDelete