Saturday, July 30, 2011

Keď u nás postáva čínska kapusta

V chladničke sa u nás chladila čínska kapusta. Spoločnosť jej robila bryndzová pomazánka, ovčí syr, biely jogurt, nejaké paradajky a čierne olivy. Sylvie bola niekoľko dní vábená obrázkom tohto šalátu. Zabehlo sa do obchodu, kúpili sa celozrné rožky, mozzarella, tatárska omáčka a konzerva fazule, cestoviny sa našli v domácich zásobách, cibuľa tiež... a šalát bol do niekoľkých minút na svete!




 Šalát z čínskej kapusty

1 menšia čínska kapusta
1 konzerva červenej fazule v slanom náleve
1 cibuľa
1 paradajka
1 mozzarella (100 g) + rovnaké množstvo zvyšného ovčieho syra z chladničky (alebo akýkoľvek syr :D)
2 biele jogurty (cca 250 g spolu)
1 lyžica tatárskej omáčky
2-3 hrste cestovín
1/2 - 1 konzerva čiernych olív
soľ, mleté čierne korenie, korenie na tzatziky (jasné že nemusí byť) 


1. Cestoviny si uvaríme podľa návodu na obale, scedíme, prepláchneme studenou vodou.

2. Čínsku kapustu a paradajku pokrájame, pridáme nadrobno nakrájanú cibuľu, fazuľu a olivy bez nálevu, uvarené cestoviny a syry nakrájané na menšie kocky.

3. Jogurty zmiešame s tatárskou omáčkou, soľou a koreninami, nalejeme na ostatné suroviny a poriadne, no zľahka, všetko spolu premiešame.


Jedla by som ho len tak, bez pečiva, no bryndzová pomazánka sa na mňa z chladničky stále usmievala a nemohla som riskovať, že sa bude aj na niekoho iného. Rožok som rozkrojila na polovicu, obe potrela hrubou vrstvou pomazánky a zajedala šalát.

Done! A posledný júlový deň tohto roka je tu tiež!

3 comments:

  1. Jej Silvika, tak na tomto salatiku by som si veru pochutnala aj ja . A ten rozok s bryndzovou pomazankou. Proste mnaaaaaaam

    ReplyDelete