Wednesday, July 6, 2011

Let´s go to Cuba!

Na Slovensku som už asi 2 týždne, no cítim sa ako keby sa tu preskočilo ročné obdobie.  Dážď, chlad...každý deň to isté. Prichádza zima?? A síce, možno je to aj na niečo dobré, keďže sa musím pripravovať na komisionálne skúšky zo Slovenského jazyka a literatúry, Francúzskeho jazyka a Geografie (ak chcem, aby bol môj 3. ročník na Slovensku nahradený rokom v USA). Aspoň ma to neláka vonku, a teda si nájdem čas aj na štúdium. Ale predsa...radšej by som bola niekde na Cube :). Slnko, more, a hlavne kubánsky temperament.
Nedá mi to :).
 
Krásny deň!

2 comments:

  1. Sylvinka, tak nech ti tie skúšky dobre dopadnú :) ... teším sa na ďalšie správy a receptíky :))

    ReplyDelete
  2. Ďakujem Janka :) Len akosi ma po tom lenivom roku ku všetkému nútiť treba!

    ReplyDelete