Sunday, August 28, 2011

Omeleta s olivami

Skusky mam uz za sebou, caka ma posledny tyzden prazdnin. V nasledujucich dnoch/ tyzdnoch budem pracovat na vylepsovani blogu, bude hadam viac casu aj na pridavanie a skusanie receptov. Drzte prsty! :)






OMELETA S OLIVAMI

Pre 1 osobu

2 vajcia
1/2 cibule
1 strucik cesnaku
2 PL mlieka
1 PL nasekanej petrzlenovej vnate
8 ciernych oliv
1 PL olivoveho oleja
sol
mlete cierne korenie


1. Vajicka v mise rozslahame s mliekom, petrzlenovou vnatou, solou a korenim.

2. Na rozohriatu panvicu nalejeme 1 PL oleja, pridame nadrobno nakrajanu cibulu a na tenke platky nakrajany cesnak, po jednej minute pridame nakrajane olivy a po dalsej minute rozslahanu vajickovu zmes.

3. Omeletu pecieme asi 2 minutky (zalezi od rozohrianosti a velkosti panvice). Hotovo!


Oklahoma a celkovo Amerika mi chyba viac nez som predpokladala. Tak aspon cestujem cez country hudbu. :)


6 comments:

  1. Mnam! olivy mam velmi rada, do omelety som ich este nedavala, super napad! Krasny pribor kvietkovany!!!!

    ReplyDelete
  2. Dakujem Mariannka, ja som si olivy oblubila az tento rok, jedla by som ich aj kazdy den :) A k priboru: nozik je omnoho dlhsi nez lyzica a vidlicka! :D

    ReplyDelete
  3. Jééj aky krásny blog :) aj recepty..omeletky ja môžem :)

    ReplyDelete
  4. Omeletky su vyborna vecicka a s olivami ma este nikdy nenapadlo ich robit. Skvely napad.

    ReplyDelete